+45 30 14 04 25 info@ev360.dk

Ofte stillede spørgsmål

Her får du svar på de fleste spørgsmål du måtte have. Hvis dit spørgsmål ikke er besvaret, er du mere end velkommen til at kontakte os.

El refusion

Hvad er el-refusion?

Vi har mulighed for at tilbyde vores kunder el-refusion såfremt vi har ansvaret for din ladestander. Du vil stadig eje din ladestander, vi står blot for service af den.

For at vi skal kunne betale vores kunders el-refusion for deres elforbrug, er der nogle krav:

  • Tilbagebetaling er gyldigt for kunder som betaler fuld markedspris for deres elektricitet. Det vil sige, at kunder som har solcelleanlæg, varmepumper o. lign., hvor der ikke betales fuld afgift på strømmen, ikke er berettiget til refusion.

 

  • EV360 påtager sig det fulde ansvar og risikoen for din oplader. Hvis den går i stykker, skal vi sikre dig, at du får en anden, så du kan oplade. Dette betyder, at vi dækker gebyret for forsendelse og for at få din oplader repareret, og mens dette sker, tilbyder vi en erstatningsoplader, du må bruge, og uden ekstra gebyr. Bemærk: fjernelse af den inaktive oplader og installation af den nye er kundens ansvar.
Kan jeg virkelig eje min oplader og stadig få el-refusion?

Ja. Du ejer muligvis din oplader, mens vi påtager os det fulde ansvar og risikoen for din oplader.

Hvor lang tid kan jeg få refusion?

El-refusion er pt. kun godkendt indtil 2031.

Hvordan får jeg el refusion?

Når du oplader din elbil refunderer vi 1,12 kr./kWh for den strøm, du har brugt til opladning af din elbil. Vi overfører penge direkte til din bankkonto hvert kvartal.

Hvad hvis jeg har solceller, varmepumpe eller elopvarmet hus?

Tilbagebetaling er gyldigt for kunder som betaler fuld markedspris for deres elektricitet. Det vil sige, at kunder som har solcelleanlæg, varmepumper o. lign., hvor der ikke betales fuld afgift på strømmen, ikke er berettiget til refusion.

Regninger og betalinger

Hvordan fungerer abonnementet?

Vi kan tilbyde dig el-refusion ved at vi påtager os risikoen og ansvaret for din ladestander (du vil stadig eje den). 

Ovenstående giver os mulighed for at søge el-refusion på dine vegne. Så længe du har et abonnement hos os, kan vi tilbagebetale dig refusion.

Gå til vores abonnementsside, for at læse mere

Hvordan er servicekontrakten?

Når du har et abonnement hos os, er du fuldt dækket ind. Vi påtager os ansvaret for din ladestander. Udover dette tilbyder vi el-refusion. Hvis din ladestander pludselig stopper med at virke, vil vi sørge for at du får en ny midlertidig, mens din gamle er til reparation. Vi dækker alle omkostninger fra forsendelse og en gratis midlertidig erstatningsoplader. Med vores service-aftale, har du ikke noget at bekymre dig om.

Midlertidige udskiftningsopladere kan variere i type, men vil altid være i samme klasse og tilbyde 11 KW opladningsfunktion.

Hvis din oplader anses for at være for gammel eller slidt til at reparere, tilbyder vi en lignende oplader af samme værdi.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål – kontakt os gerne